Théo Boulet guanya el torneig de l’Alps d’Aravell
El jove francès de 21 anys, Théo Boulet, va aconseguir el dissabte 29 de juny la victòria al torneig de l’Alps Tour celebrat a l’Aravell Golf Andorra. Ho va fer amb un total de 198 cops (-15) en una jornada marcada per una forta tempesta al matí, que va obligar a aturar el joc durant unes hores abans de poder completar el torneig.
El jugador de Golf Chantilly s’emportava el xec de 5.800 euros com a guanyador del torneig i sumava a més la segona victòria consecutiva a l’Alps Tour, que el situava a la segona posició de l’Ordre del Mèrit, només superat pel segon classificat a Aravell, el seu compatriota, Benjamin Kedochim.
Els millors representants espanyols al torneig van ser el madrileny Sigot López i el gallec Rubén Lafuente, a la cinquena plaça final, amb -10.
